ساندویچ پانل سقفی چیست؟

يکشنبه 3 آذر 1398
16:37
kabirpanel

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل سقفی محصولی است که برای پوشاندن سقف ساختمانها استفاده می شود. هر تابلو شامل هسته ای از مواد گرمازا است که از هر دو طرف با ورق فلزی پوسته پوسته شده است. ساندویچ پانل سقفی مواد ساختاری نیستند بلکه مواد پرده ای هستند. نیروهای سازه توسط چارچوب فولادی یا قاب حامل دیگر که ساندویچ پانل سقفی به آن وصل شده اند حمل می شوند.

انواع ساندویچ پانل سقفی به طور کلی توسط ماده گرمازا استفاده شده و به عنوان هسته گروه بندی می شوند. ساندویچ پانل سقفی با هسته های EPS (پلی استایرن منبسط شده) ، پشم معدنی و پلی اورتان (PIR ، یا پلی ساسیانورات) همه به راحتی در دسترس هستند.

مواد استفاده شده در ساندویچ پانل سقفی به طور عمده در عملکرد عایق حرارتی ، عملکرد عایق صوتی ، واکنش متفاوت دارند.

چرا به هر حال از ساندویچ پانل سقفی استفاده می کنیم؟

ساندویچ پانل سقفی به دلیل تعدادی از مزایا ، عمدتاً مربوط به هزینه ، بسیار مورد تحسین قرار می گیرند. مقایسه بین فن آوری پارتیشن (قاب هایی با روکش ساندویچ پانل) و فن آوری های ساختمانی سنتی ، مزایای ساندویچ پانل سقفی را در سه حوزه مهم نشان می دهد:

1. هزینه های مستقیم

ساخت یک ساختمان در هر دو فناوری به سطوح مشابه هزینه های سرمایه نیاز دارد.

مقایسه در این زمینه هزینه های مصالح ساختمانی ، نیروی کار و حمل و نقل را شامل می شود.

2. زمان ساخت

یک ساختمان بر اساس یک فرآیند سنگ تراشی سنتی ممکن است 6 تا 7 ماه طول بکشد.

یک ساختمان با همان حجم با استفاده از ساندویچ پانل سقفی فقط یک ماه زمان می برد.

زمان ساخت و ساز بسیار مهم است. هرچه زودتر یک ساختمان تولیدی یا انبار برای استفاده مونتاژ شود ، زودتر می توان بازده سرمایه گذاری حاصل شد.

3. مراحل ساخت و ساز

در برخی از بخش های صنعت ، الزامات ساخت و ساز می تواند برای یک پروژه ساختمان بسیار مهم باشد. ساخت پارتیشن با ساندویچ پانل سقفی یک "فرآیند خشک" است ، بدون آب مورد نیاز برای مصالح ساختمانی. یک فرآیند خشک فقط به مونتاژ سازه و ثابت کردن روکش (در اینجا ، ساندویچ پانل سقفی ) با پیچ نیاز دارد.

ساخت سنگ تراشی سنتی از "فرآیندهای مرطوب" استفاده می کند ، که به مقدار قابل توجهی آب برای ساخت ملات برای آجر کاری ، بتن برای ریخته گری یا گچ کاری برای ریختن نیاز دارد.

برخی از بخش های صنعت مانند فرآوری چوب یا تولید دارویی به رطوبت نسبی ثابت و کنترل شده نیاز دارند که این امر مانع از فرآیندهای ساخت و ساز مرطوب می شود.

ساندویچ پانل سقفی چقدر هزینه دارد و ارزانترین ساندویچ پانل سقفی کجا هستند؟

هزینه خرید ساندویچ پانل سقفی به ضخامت کلی محصول و ماده اصلی گرمایشی آن بستگی دارد. گزینه "بودجه" استفاده از ساندویچ پانل سقفی هسته ای EPS است. با این حال ، برای عملکرد بهتر دراز مدت و مقرون به صرفه بودن ، پنل ساندویچی هایی با ضریب هدایت حرارتی برتر انتخاب بهتری هستند. بهتر است ساندویچ پانل سقفی خود را مستقیماً از تولید کننده یا از طریق زنجیره توزیع آنها سفارش دهید.


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کبیر پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]